Sosiaalisen median kilpailuiden säännöt

Pirelli Rallin markkinointikilpailuja järjestetään sosiaalisessa mediassa, kilpailun virallisella Facebook – sivulla, Twitter – tilillä tai Instagramissa.

Pirelli Ralli – Facebook sivu

Pirelli Ralli – Twitter tili

Pirelli Ralli – Instagram sivu

Mahdollisesti hyödynnetään myös kilpailujärjestäjän yhteistyökumppanin sosiaalisen median kanavia.

Kilpailun ja sen alaiset mahdolliset arvonnat järjestää Tampereen Urheiluautoilijat ry. Sosiaalisen median palveluiden tuottajat eivät osallistu kilpailuiden järjestämiseen eivätkä kanna niistä vastuuta. Pirelli Ralli 2016 järjestelyihin osallistuvat tahot eivät voi osallistua näihin kilpailuihin.

Vuoden 2016 osalta kilpailuiden alkamispäivämäärä on p.k.2016 ja päättymispäivämäärä 20.9.2016.

Kilpailuissa kysytään tietoja, mitkä löytyvät Pirelli Ralli:n Internet – sivuilta ja niihin vastataan sosiaalisen median kanavissa. Kaikki oikein vastanneet kerätään arvonnan päättyessä yhteen dokumenttiin järjestäjän toimesta ja jokainen oikein vastannut saa juoksevan numeron. Näiden numeroiden osalta arvotaan voittaja. Arvonta tapahtuu pp.k.2016.

Voittajalle tai voittajille ilmoitetaan sosiaalisen median kautta lähetettävällä tiedolla arvonnan voitosta, riippuen sosiaalisen median kanavasta voidaan mahdollisesti pyytää voittajaa/voittajia ilmoittamaan yhteystietonsa jonka jälkeen järjestäjä ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä voittajaan/voittajiin ja sopii palkinnon luovuttamisesta.